Support aanvraag

RMA - Support request, Voor assistentie of technische bijstand, gelieve gebruik te maken van het aanvraagformulier. Op deze manier bundelen we onmiddellijk alle nodige informatie bij uw dossier. Klanten met een Service Level Agreement (SLA) contract worden met een hoge prioriteit behandeld.

Vraag hier support aan.


Nieuwe aanvraag:

Voor assistentie of technische bijstand, gelieve gebruik te maken van het aanvraagformulier. Op deze manier bundelen we onmiddellijk alle nodige informatie bij uw dossier. Wij vragen u het formulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen, zodat wij uw situatie kunnen inschatten en u correcte assistentie kunnen verlenen.

Na het insturen van een serviceaanvraag zal uw aanvraag binnen de werkdag door de Technische Ondersteuning van Solufak behandeld en beantwoord worden. U zal een ticket/RMA-nummer toegewezen worden. 

Gelieve het “onderwerp” van het mail verkeer niet te wijzigen.

Klanten met een Service Level Agreement (SLA) contract worden met een hoge prioriteit behandeld. 


Lopende dossiers:

Indien u vragen heeft over uw lopend dossier kan u contact opnemen met onze helpdesk via helpdesk@solufak.be.

Gelieve steeds het ticket/RMA-nummer te vermelden in het “onderwerp” van uw mail.

Op werkdagen van 8u30 t.e.m. 17u zijn we bereikbaar op het nummer: +32 (0)3 203 94 19.


Algemene gegevens:

Solufak BVBA
Tav Helpdesk + uw RMA-nummer
Brownfieldlaan 15/002
2830 Willebroek
E-mail: helpdesk@solufak.be
T +32 (0)3 203 94 19

* Bij elke aanvraag dient u akkoord te gaan met onze Privacy Policy.

  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x